Nyaste förvärvet till Odelberg/Gustavsberg



Nu har det då utbasunerats i media: Stefan "Wacko" Norling är klar för ett av sveriges mest talangspäckade lag, Odelberg/Gustavsberg. Han lämnar därmed sin moderklubb, Värdö IF, för en i allra högsta grad lokalkonkurrent.


Stefan som även spelat i bla. AIK har ett av seriens allra häftigaste humör och ligger för närvarande 7:a i utvisnings-ligan. Det skall dock tilläggas att kan han blända till rejält i vissa matcher, det visar han genom att ha knåpat ihop 36 poäng på 12 matcher.


Så nu har alltså Visby chansen att för tredje gången på en säsong vinna över det största "hat-objektet" inom gotländsk innebandy. Jag vågar dock säga att det blir svårare mot O/G än vad det var sist mot Värmdö.


Blir också spännande att se om Stefan bemöts med samma mynt som Peter "Notan" Nothén fick av sina kusiner (Patrik och Stefan Norling) när han bestämt sig för att skrva på för IBK, av sina gamla lagkamrater i Värmdö...


image25



/MT (inte bilden)


Kommentarer
Buzz säger:

Blir också spännande att se om även Stefan bemöts med det myntet som Peter "Notan" Nothén fick av sina kusiner (Patrik och Stefan Norling) när han bestämt sig för att skrva på för IBK, av sina gamla lagkamrater i Värmdö...

Ska han bemötas konstigt av sig själv??

2008-01-11 @ 09:21:06
Marcus Thomasson säger:

"Av sina gamla lagkamrater i Värmdö..."
Jag tänkte mer så! Men jag förstår vad du menar, jag tycker också att det ser rörigt ut..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback